فقط برای نفسم


ღ❤hosein_jigar&shadi joon ❤ღ

میتوانم دنیارا یک دستی فتح کنم... بشرطی ک دست دیگرم را تو گرفته باشی دنیای من...!

خوش ب حال من ...ک عشقی دارم در پاکی و نجابت در نهایته...خوش ب حال من ک عشقی دارم همیشه منو دوس داره... خوش ب حال من عشقی دارم ک لیاقت دوست داشتن منو داره..!خوش ب حال من عشقی دارم ک ارزش دلتنگی و نگرانیهای منو داره...!خوش ب حال من ...

 

 خوب من بازهم منم...همان ک تمام لحظه هایش نشسته ودارد تورا مینگرد...همان ک تمام لحظه های دلتنگیش را یاد تو پرمیکند وبس..!بیا درد دل کنیم.شاید کمی اشک برای دلتنگی هایمان تسکین باشد.

آغوش گسترده ام تا شانه هایم پناه خستگی هایت باشه...آنقدر ک دیگر دلتنگ رفتن کسی نباشی...!آرام ک شدی جام هایمان را لبریز میکنیم..آنقدر مینوشیم ک مست شویم.بعد بلند بلند میخندیم ومن دراوج خنده هایمان بوسه بارانت میکنم...یواشکی فدای صدای خنده هایت میشوم...خوب من.من آمده ام ک باتو بمانم!

ببین دارم تورا نفس میکشم...این روزها ک دلتنگت میشم تنها ب حجم خوابهایم فرو میروم شاید رویای باتو بودن را دوباره ببنم...!تورا ب حرمت تمام لحظه هایی ک پاک یافتمت ب حرمت چشمهایت ب حرمت تاریکی شبهایی ک باهم بودیم ب حرمت همیشه بودنهایت...تورا ب حرمت همه دوستت دارمها دوووووووووست میدارم.!

تورا دوست میدارم ب خاطر خودت.همه آنچه ک هستی وتمام امیدهایی ک ب زندگیم میدهی واینروزها شدی باور لحظه هایم من..



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 4 خرداد 1392 8:56 |- hosein_jigar -|


ϰ-†нêmê§